logo
Share SHARE
FONT-SIZE Plus   Neg

NetPlay TV Turns To Profit In 2011 - Quick Facts

NetPlay TV plc (NPT.L) announced preliminary results for the year ended 31 December 2011 posting pre-tax profit of 642 thousand pounds versus pre-tax loss of 14.23 million pounds last year.

Profit after tax was 642 thousand pounds or 0.22 pence per share, compared to a loss of 13.71 million pounds or 6.68 pence per share in the prior year.

Revenue grew 12.4% to 22.27 million pounds from 19.81 million pounds a year ago. The company recorded casino revenue growth of 18.6%.

Commenting on the results, Charles Butler, NetPlayTV's Chief Executive said,

"We are very proud of the significant strategic and commercial progress made over the past year, and the robust results announced today illustrate the strength of the Company's live TV casino proposition.

We are confident in the opportunities for growth available in the existing UK markets through a combination of strong customer acquisition and product development, whilst also pursuing quality international expansion opportunities...

"We are looking forward to 2012 with confidence and expect to continue to build on the positive momentum and successful results of 2011."

by RTT Staff Writer

For comments and feedback: editorial@rttnews.com

Business News

Quick Facts

Editors Pick
Yamaha Motor Co. is planning to recall multiple three-cylinder motorcycle models due to a safety issue with the lower handlebar, Asphalt & Rubber has reported. According to the report, the stud bolt threads might not have enough thread-locking agent applied to them due to the lower handlebar being improperly painted. Uber is closing its ride-hailing services in Denmark next month, citing upcoming changes in regulations that would make its app unworkable for consumers. The San Francisco-based company said in a blog post that it will close its services on April 18, 2017, as the new laws currently being proposed in Denmark will not allow drivers to use their privately owned cars for ride sharing. Breitbart News' request for permanent congressional press passes was denied on Monday, citing concerns about the website's links to the White House and the Republican mega-donor family the Mercers. The U.S. Senate Daily Press Gallery, comprised of a group of five reporters, denied the Capitol Hill press credentials saying members were not satisfied with the given information about its connections.
comments powered by Disqus
Follow RTT